trött jag och busig bebbe

är jätte trött nu, har städat hela dagen känns de som. Vi var också en sväng till kyrkäng ida, gjorde inte något speciellt, letade efter lite saker och utrymme för andra saker. Vet inte om vi blev då mycke klokare..

Bara för att jag skrev att bebben börjat få mera rytm nu på vaken eller sovande så har han sparkat mej typ hela dagen ;)

Ska bli intressant att se hur mycket magen växt sen förra rådisbesöket. Vi ska alltså dit imrn på morgonen, igen en morgon som ja sku få sova hur länge som hellst så har vi tid ren klockan 8. Nåjo de e över sen. Nu bara anton kommer hem igen ska vi fylla i ett formulär som handlar om vår parrelation och vår vardag, den ska vi sen gå igenom imrn på rådis. De e tyo 50 frågor så de tar väl resten av kvällen sku ja tro.

Och sen e de ju TV-tittar måndag ida igen, familjen annorlunda, shefen undercover och mammor och minimodeller. Fullt upp med andra ord, tur att jag inte har skola imrn heller.. Fick just klart att jag inte ska gå förstahjälp kursen nu eftersom den inte är så länge i kraft och jag är borta hela nästa år. Detta betyder att jag skall vara hela 1,5h i skolan denna vecka. Det blev sportlov för mig sen också, skönt de. Längtar till helgen, för då ska vi till jeppis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0