uppe med tuppen

har varit vaken sedan klockan halv 7, jag hade tänkt fara till skolan och ha musik. Men sen tänkte jag att jag istället räknar den kursen till godo eftersom jag redan missat en del av den. Så då fick jag bli hemma ist. Har en föreläsning kl 13 och sen finskatenten kl 15.30. Så innan de tänkte jag städa lite här hemma, är pigg så de e iaf skönt. Har hittills fyllt i en massa blanketter med tillgodoräkning av gamla studieprestationer, de e inte de lättaste de heller. Imrn ska ja gå till ÅA´s kansli och be om ett officiellt STURE (studieregister) och sen borde saken vara biff :) hoppas bara att ja nu sku klara av dendär finskan så sku också den saken var ur världen. Intressant att läsa om mina studier?!?

Tja ja sku int tro de.

Kan istället meddela att min mage växer så de knakar, alltså helt på riktigt! De e nästan lite skrämmande att den växer så mycke :) den börjar verkligen bli i vägen nu, hur ska de vara sen om 10 veckor? längtar tills mitten av april för då får jag bli mamma ledig <3 hur mysigt låter det inte att få vara mammaledig? det är dit som jag strävar just nu, börjar se ljuset i tunneln liksom. Mindre än 2 månader kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0