2 år

Idag firar jag och anton 2år som förlovade, men eftersom jag är i jeppis o han e hemma kommer vi inte att ses :( de känns nog lite trist, hade som verkligen nästan räknat med att han iaf skulle hinna komma upp idag, men typiskt nog så måste han jobba ända till söndagen, nå imrn så ses vi iaf för då kommer jag hem. Dehär jullovet har varit jätte långt i skönt, men ändå känner jag mig inte alls redo för att börja tänka på skolan igen. Nå de e inte så länge kvar till sommaren ;) "bara" 5 månader.
Här i jeppis har vi de också hur bra som hellst, vi blir bortskämda med massa god mat o trevligt sällskap. Igår hade vi en liten gravid träff här hos faster. Min fasters kompis är gravid, och hennes brorsdotter är lika gammal som jag och hon är också gravid. Så vi var tre preggos här igår. Super kul va de! Ida ska vi ännu träffa våra systrar o säga hejdå till dem o sen ska vi packa o fundera över hur vi ska få hem alla julklappar som vi fått här på tåget.. De e dagens problem de, bebis sover säkert ännu har inte känt någon spark ida ännu :) h*n är väl lika morgontrött som sin mamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0