awww, nu vet vi <3

ultran ida gick bra, allt såg bra ut och allt hade vuxit som de ska. Vi kollade igenom hela lilla bebisens kropp från topp till tå. allt var så fint. 380g väger han ren <3 precis så stor som han borde vara.


här visar han stolt upp paketet vår lilla kille <3
det syns väl ganska tydligt eller?!?

blev lite shockad då jag såg den lilla snoppen svepa förbi på skärmen, trodde ganska så hårt på tjej. Men men vi hade fel och precis lika välkommen är lilla killen. det känns riktigt kul att veta, samtidigt som de känns lite konstigt. Han e som mera en person där inne i magen nu, och nu kan vi börja fundera på namn på allvar. Några allternativ har vi redan, men dom får förbli hemliga tills lillen tittar ut.. lyckligast i världen är vi just nu, anton och jag. Nu ska vi städa undan lite och sedan bara mysa och tänka på vår kommande lilla prins <3

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag kände på mig att de va en kille:)

2012-01-10 @ 23:09:43
Postat av: Sanna

Roligt med en liten pojk :) Grattis!

Och så bra att han valde att visa upp sig så tydligt, då kan ni ju åtminstone inte ta fel på könet hihi!

2012-01-11 @ 16:41:54
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Mia

Ååå ´ja får ju vauvakuume :D

2012-01-12 @ 08:13:05
Postat av: Gudmormor :)

Nu förstår jag vad du menar med att det syntes ganska tydligt..! :)

2012-01-13 @ 10:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0