en form av bloggtorka?!?

har lite svårt att veta vad ja ska blogga om, vad vill ni som läser läsa om? Onsdagsbilden på magen är ju lätt, samma med torsdagens nyavecka inlägg men sen då? det börjar blir svårt tycker jag, vill ju inte mala på om samma saker dag ut och dag in.

Ida har jag iaf börjat packa, har packat ner delar av vår DVD samling. 2 fulla IKEA flyttlådor blev de. Ja till IKEA var jag också, köte spjälskydd,lakan, skötunderlägg+överdrag och handdukar.. och lådor. Visar bilder på sakerna sen då de är i använding, just nu ser allt så tråkigt ut då de ännu är inpackade i plast. Bilstolen står så fin i vardagsrummet, emellanåt måste jag känna lite på den. Då går det ett lyckorus i hela min kropp, vi är hittills nöjda men valet av bilstol, den känns stadig men inte klumppig. Hoppas vi är lika nöjda sen då lill killen börjat åka i den :) nu ska jag och anton äta kvällmat o sen ska vi i säng. De e en dag imrn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0