en sak som jag inte kan leva utan

just nu kan jag inte leva utan apelsiner, dom är som godast på vintern alltså just NU! skulle kunna äta hur många som hellst men eftersom dom inte är gratis måste jag försöka behärska mig lite, men bara lite! för apelsiner är ju hälsosamt och man blir ju inte tjock av apelsin. Men de sägs ju att om man är sugen på citrusfrukter så ska man vänta en flicka, hahah inte här inte. Åt ju mandariner på löpande barn de första veckorna och nu är det apelsiner som gäller men ändå har vi en liten pojke i magen. Hjärtljuden på lillkillen är också "flick hjärtljud" han har alltid haft över 150 slag/minut. Så där har vi de bevisat att de gamla skrocken inte stämmer men än något annat, de e väl 50-50 o ibland stämmer det med citrussug och lika ofta stämmer det inte ;) så de e så..


bildlänk

Kommentarer
Postat av: Belinda

ja man vet ju aldri, har tänkt samma tanke, att kanske de sku vara en flicka då allt e så tvärtemot, men ändå tror ja på en pojk ;) men de där ser vi ju, bara de e ett friskt barn så e ja nöjd :) jo så var de då ja vänta sebastian å, men de e no helt annat den här gången! jepp, bit ihop bara, du fixar no de! :)

å på tal om apelsiner, jag bruk int vila ha dem men nu har ja vari så arma snål på dem, hehe. äter minst 1 om dan.... ^^

2012-01-23 @ 19:26:19
Postat av: Sanna

Våran lilla bebis visade också ca 150slag/min i fredags, och min magkänsla säger mig att det bor en liten pojk i magen :) Ska bli så spännande att få veta sen när h*n bestämmer sig för att titta ut!

2012-01-24 @ 13:22:51
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0