hemma i soffan

ryggen gråter lite, men va gör de?!? alla fina och färgglada sånger i showen piggade verkligen upp. Måste erkänna en piki liten bitterhet för att jag själv är för gammal. Vill också dansa, sjunga och spela teater! men gissar att just den tiden e förbi, som tur finns ju sommarteater och revy :) bara bebis blir tillräckligt gammal :p

Nu ska ja mumsa i mig lite av svärfars pannkaka o kolla på TV, imrn e de dags för mag bild. Märkte till min förskräckelse att jag inte tog någon förra vecka. Virrpannan själv! Men imrn igen, och sen ska ja på möte till skolan. Vi ska börja planera inför ett pararbete. Smakra ganska trä men va gör man?!? NU PANNKAKA :) som inte smakar trä ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0