Idag blir de mammas mat

Så skönt! ida e de mamma som bjuder på söndagsmiddag, igår bjöd mamma på restaurang ;) en liten bit navelstäng är kanske kvar ännu. Men inte klagar jag! de e skönt att inte behöva laga mat, jag tycker om att laga mat men inte alla daga, de e ju något som jag inser själv att jag måste bli bättre på! vår lilla kille måste ju få god och näringsrik mat från sin mamma.

Tillbaka till mammas mat då, idag ska vi bli bjudna på kåldolmar. Jag älskar mammas kåldolmar, speciellt kålen :) då jag o syrran va små delade vi alltid, hon åt innehållet och jag kålen. Vi gjorde ofta så hon och jag, vi tyckte olika så de gick bra. På semlan delade vi också hon åt vingle (den övre delen av brödet) medans jag åt vangle (den undre delen)


helan och halvan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0