inte mycke nytt att berätta

den fiilisen har jag ida, magen växer och busen kickar omkring där inne. Han har ändat till en ny ställning och sparkar mera neråt. Lite svårt att förklara men de känns mera annorlunda än förr. Sen svänger han på sig igen och kickar uppåt eller åt sidan. Mysigt är de, som jag skrivit typ 1000 gånger förr. Känns som att jag mest upprepar mig själv just nu.

Nåjoo nu sitter vi iaf i soffan och kollar på wallander, söndasmys typ. Ett skönt sätt att avsluta denna vecka. Ja e ju nog ledig imrn också MEN jag har lite skolarbete som måste fixas. Tur att jag har lite program imrn, så blir dt inte en slö dag hemma. Dessutom ska ja föra syster till tåge på morgonen så jag kommer till och med upp i tid.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Bild på magen tack :D

2012-01-29 @ 21:53:48
URL: http://mystrawberrykiss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0