Les Miserables

Och så va de söndag igen då, jag hatar söndagar, det är veckans mest onödiga dag! dagen före man måste tillbaka till vardagen, usch! Igår var en dag med mycket blandade känslor, mamma jag och syster var till åbo. Först o äta till Rosso och sen och kolla på Les Miserables <3 jag hade inte sett den innan och den var mäktig, helt otroligt mäktig! skulle det inte vara så att de typ inte finns några biljetter kvar så skulle jag gå en gång till. I över 3 timmar satt vi där på ÅboSvenskaTeater och bara njöt. Efter det åkte vi tillbaka till Pargas igen, syster och jag gick ut o gå en sväng..

Nu till det lessamma, och orsaken varför jag kände att jag inte ville blogga igår. Igår på morgonen nåddes jag av nyheten att ÄNNU en ung människa här i pargas har valt bort livet här på jorden. Man blir så otroligt stum och förtvivlad. Mina tankar går till deras familj och vänner <3 ingen skall behöva gå igenom en sådan sorg!!

.. Vi gick och tände varsitt ljus, kramade om varandra och berättade att vi verkligen älskar varandra. De e hemskt att det skall krävas tragedier innan man själv också påminns om hur sällan man faktiskt säger orden "jag älskar dej" till dem man älskar. Efter det var vi och hälsade på anton en sväng, han är ju på FBK läger. Dom hade disco där och bjöd oss på pizza, det tackade vi för :) sen kom karin o söka oss och det som resterade av kvällen spenderades i vår soffa. Vi pratade om självmord och sedan gick vi över i att prata om fula och fina pojknamn. Detta fortsatte vi med jag och syster, efter att karin åkte hem. En stund iaf för sen slocknade också vi som ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0