morgongymnastik

I morse då jag vaknade hade lillkillen morgonjumppa. Han bökade runt och sparkade och ja je vet int va allt han grejja me där inne. De e iaf mysigt att vakna av en sån sak, och inte väckarklockan eller någo annat lika onödigt ;) Han sparkar och rör på sig tydligare och tydligare för varje dag, tänk snart är vi redan inne i v 23. Tiden rusar förbi en, men de e bra för då får vi flytta snabbare!


länk

Jag har redan börjat packa, eftersom jag bara blir klumppigare och osmidigare ju flere veckor som går. Sku så gärna kunna flytta redan nu, hellst igår MEN det står och faller inte bara på oss! Vi har sagt upp vår lägenhet till den sista mars, så då hoppas vi på att vi kan flytta in till den nya lägenheten. Men om vi inte kan de då ännu så får vi flytta in till antons mommos lägenhet i huset bredvid oss och bo där någon vecka. Vi håller iaf tummarna för att vi ska få flytta så småninom, så att vi känner oss som hemma där innan bebis flyttar in med oss. Dagens aktiviteter blir antagligen lite mera packande och sedan ikväll ska vi gå ut o gå jag och anton, vagga lillkillen till sömns. Vi måste försöka få in lite rutiner med sånt nu innan bebis verkligen är här, skönare sku de ju vara om vi sku hinna gå ut o gå sålänge de e ljust MEN anton både jobbar och har annat på eftermiddagen så vi får försöka göra det bästa av sittuationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0