rådisbesök

är hemkommen från rådgivningen igen en gång :) tackar högre makter för att jag har fått en sån super bra och trevlig rådistant. Allt går att fixa och humor används flitigt, känns alltid bra att gå dit! även om besöken också innehåller äckelsaker som pick och vågen. Allt såg bra ut, super skönt! Vi fick alla papper som skall fyllas i och skickas till FPA, mammaledighet pappaledighet mamma lådan och så vidare och så vidare massa papper var där iaf. Blodtrycket mättes och det höll samma nivå som innan vilket är bra, behöver fortfarande inte äta extra järn vilket är bra eftersom jag läst att vissa gravida haft en del problem med järntillskott. Mätte magen för första gången ida <3 så nu ska vi se hur kurvan växer. Tillslut lysnade vi på killens hjärtljud 150+ igen, han höll på med sin morgon gympa. Stackar är väl helt förvirrad över att mamma är uppe ur sängen innan klockan ens är 8 ;)

NU måste jag boka tid till sockerbelastningen och till thyroxin blodprovet. Ser inte fram emot de eftersom man ska sitta på hälsis i 2 h och dricka nån socker gegga som "smakar" apelsin. Nåjo allt för min och bebis bästa. Får väl ta me nån bok som man kan läsa. Nu ska ja vila en stund i sen ska ja ta bussen till åbo och gå på en föreläsning. Jobbig skola ja har!!?!

Kommentarer
Postat av: Belinda

ja sockerbelastning är inge vidare.. :S fasta i 12 timmar å sen drick en stor mängd SÖT gegga. Blä. Men no överlever man de å :) Men förbered dej på att tiden går LÅNGSAMT såläng du väntar där.. :P

2012-01-23 @ 10:38:39
Postat av: Sanna

Vad härligt att höra hjärtljuden på er kille :) Det gjorde jag i fredags, och det är såå underbart!

2012-01-23 @ 11:49:22
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Marica

Värre behandlingar finns de än sockerbelastning, men inte är de gott men så hemskt var de inte. Hade tidning med o sen såg jag på tv dessutom var där 2 andra så vi hade massor att prata om så tiden gick fort=)o jag hann inte ens läsa....

2012-01-23 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0