FPA lådan

Idag hade det tydligen kommit en lapp i brevinkastet som jag såg först för en timme sen, en lapp från posten att jag hade ett stort paket att hämta. Jag satte mig snabbare än snabbt i bilen och körde efter paketet, viste ju nämligen precis vad det var. MAMMA LÅDAN!


såhär såg paketet ut


mammalådan <3


här har vi då innehållet


och ett smakprov på bodysarna

VAD tyckte jag om innehållet då? Tja väldigt pojkigt, färgerna gick i grönt och blått.. Inte mej emot eftersom vi skall få en pojke, men jag kan tänka mej att om vi skulle vänta en flicka skulle dessa plagg kännas lite väl pojkiga. Kanske?!? Men riktigt fina kläder måste jag säga att där fanns! Trodde inte att de skulle vara sådär fina och användbara kläder där ;) jag är ju lite krävande då det gäller bebbekläder. Men jag tror nog att vi kommer att få användning av det mesta. En fin vinterhalare var där, en mysig sovpåse och lite annat smått och gått. Nu väntar jag bara på att anton skall komma hem så att jag får visa detta till honom :) Detta förgyllde verkligen min fredag! Ett steg närmare MAMMA-rollen!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Likandat var det när vi fick S, så de mesta kläder var rätt pojkaktiga. Använde nog en del men tror att ifall vi skulle fått en flicka så skulle de mesta ha blivi oanvänt :P Fast de e meningen att de ska vara likamycke pojkkläder som flick..

2012-03-23 @ 14:35:52
Postat av: John

Vaddå pojk- och flickkläder?! Fastna inte i könsrollerna nu ;)

Förutom innehållet kan ju också lådan användas. Den var så behändig att flytta omkring med förstligen liggandes i då när det begav sig för 23 år sen. Det låter förstås lite komiskt och fattigt att man haft sin baby i en papplåda men det är väldigt praktiskt.

2012-03-23 @ 15:01:40
Postat av: Felicia

Jag tror inte bebisen har nån skillna om den så har rosa eller blå kläder...:)

2012-03-23 @ 16:35:21
Postat av: Paulina

Du sku gärna få sätta ännu mera bilder på vad det fanns i lådan

=) Supernyfiken!! Men förstår om du inte hinner =)

2012-03-25 @ 13:16:55
URL: http://mystrawberrykiss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0