Fredag kväll

Så var fredag kväll här, den bästa kvällen på hela veckan. Man har heeeela långa veckoslutet framför sig, så skönt! Ikväll har vi inga speciella planer, bara sitta hemma o slöa tror jag. Kolla lite TV och gå och sova. Har fått mycket uträttat ida, vilket är super skönt. Då kan man med gott samvete ta lite sovmorogn imorgon, bara bebben går med på det :) det vet man ju aldrig såhär på förhand. Läntar tills bebben är ute ur magen och skriker och bråkar hela natten. Hahah kommer så att ångra att jag skrev detta, men jag skall gå tillbaka till detta inlägg och minnas hur jag längtade då.

Tänker nu lägga ner all min energi på att längta efter bebben, känns som om det varit mycket gnäll om den kommande flytten. Ingen orkar väl läsa en blogg om sånt tråkigt gnäll så nu går jag tillbaka till att blogga om det som bloggen skall handla om, nämligen längtan efter GRODAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0