Fullt i magen

Bebben börjar vara stor i magen nu, han tar liksom upp all plats där inne. Det jobbigaste med det är att jag är hungrig typ hela tiden.. Men sen då jag äter så ryms det typ ingen mat i magen så jag blir mätt med det samma och sen efter 20 minuter så är jag hungrig igen. Suck alltså.

Nu sitter jag och väntar på att Anton skall bli klar med hjulbytet på andra bilen också. Jag tog mej en liten power nap i passaten. Trött, hungrig, kissnödig och ont i ryggen.. Ja detta har blivit vardagen för mej, men jag skall inte klaga så jätte mycket. I det stora hela trivs jag! Men emellanåt sjunker humöret och då känns allting jobbigt..


Kommentarer
Postat av: Paulina

Kan du berätta lite hu de e när han sparkar och har sej =) Gör det ont? Och vad är nnegatvit och positivt med att vara gravid =)

2012-03-25 @ 19:32:14
URL: http://mystrawberrykiss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0