Hej måndag

Idag har jag tro det eller ej varit till skolan! Då jag kom hem var jag på hugget, så jag for till tarjoustalo och köpa fläckborttagningsmedel och möbelskum. Ska tvätta upp sängarna, de var rejält smutsiga. Sen ska jag börja tömma klädskåpet lite mera. Tänkte försöka få hyllorna toma nu, torka av dem och stänga dörren till dom. Mindre än 3 veckor tills vi skall vara ute härifrån. Vi har en massa planer, förutom att flytta så jag passar på nu då jag har energi och lust. Det brukar bli bäst så!

Andra fina nyheter är att jag var till FPA idag och fick det svart på vitt att jag kommer att få lyfta studiestöd för april! Såå skönt! då överlever jag våren. Nu är också alla papper inne till FPA så snart kommer mamma-lådan på posten och beslutet om mamma-pengen. Nog för att jag bara får den lägsta men iaf.  Är ju inte van med så mycket pengar heller eftersom  jag lever på studiestöd. Nej nu ska här städas och torkas. Vi hörs igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0