I brist på annat

Nu har jag fixat det mesta som jag tänkte att skulle fixas idag, kan i alla fall inte göra mera innan anton kommer hem. För han har sopsäckarna i sin bil och jag behöver dom innan jag kan göra något mera. Så länge som jag väntar på att anton skall komma hem har jag knopat ihop en lista på saker som skall göras innan bebben kommer, har säkert glömt massor men här är nu det som jag sådär med det samma kom på. Tror att vi kommer att få det lite stressigt innan allt detta är gjort, som tur är så vet ju inte bebben vad som var planerat. Han är nog nöjd bara han har en säng och får mat :) det är ju mera för vår egna skull som vi sku vila hinna med allt detta.



Vi kommer i alla fall inte at få en tråkig vår, det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0