längtan växer sig starkare

Vi var via kyrkäng ikväll, kollade in bygget och förde skötväskan till vagnen. Att se vagnen stå där och bara vänta gör att jag också börjar längta ännu mera. Vill börja gå på vagnspromenader och stå och vagga och lulla och sjunga för vår lilla bebbe. Vi tror att vi bestämt oss för namnet på honom nu, men jag kommer inte att avslöja de innan han är född. Ifall han sen inte ser ut som det namn vi tänkt så vill vi se det först :) men det är ett fint namn, de kan jag lova.

Imrn blir det tvätt äkta fredagsmys, anton skall på bastukväll så jag tänker parkera mig i soffan med en massa god fruk, cocis och kanske till och med en film?!?gillar inte då anton skall ut och festa men ibland måste han väl också få?!? eller hur? men nu ska ja äta lite vattenmelon och sen somnar jag. tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0