Lördag morgon

Nu har jag släpat mig upp ur sängen, som tur sov jag jätte skönt inatt. Var lite rädd efter förra nattens krongel men inatt var det då inget problem. Jag har ju varit vaken sen 8 imorse men först nu kom jag upp. Funderar lite på vad jag skall hitta på ida, borde åka till ikea och köpa några lådor men de inte så jätte kul att göra det ensam. Anton är inte hemma, han har dejour och sen har han annat jobb också.


Har börjat få tillbaka illamåendet tror jag, eller så är det någon magsjukebobba i mig. Det sköljer över mig emellanåt, illamåendet alltså. Inge trevligt alls, sku klara mej riktigt bra utan de också. Men de hör väl till det också, precis som humörs-bergochdahlbanan. Det är nog det värsta med att vara gravid, humöret. Det var inte perfekt innan heller men nu är det på gränsen till ohållbart. Men men det är väl lite så som det är under dessa 40 veckor, vi får bara hoppas på att humöret lugnar ner sig sen då bebben kommer.


det får vara slut på dessa sura miner snart :)

Kommentarer
Postat av: Belinda

Humöre ger nog me sig, men räkna me att de tar ett tag, först e du så hormonstinn så humöre e allt annat än stabilt.. ;) men de går över! :)

2012-03-17 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0