Magknip

Typiskt, super duper typiskt! Har känt mej lite konstig i magen hela eftermiddagen och för nån timme sen övergick det till mega knip :( har väl lyckats få nån magsjuka nu också?!? Så jävla typiskt! Nå jag vågar inte riska något så jag meddelade min lärare och min grupp att jag inte kommer till skolan imorgon. Bäst så, så blir det inte panik för dem imorgon.. Ligger nu och vilar mej i Antons gamla säng här i Kyrkäng. Såklart skulle vi ju råka vara här dessutom. Nåjo ingen skillnad var jag ligger egentligen. Får se hur jag mår imorgon, har jag tur kanske jag inte behöver avboka rådis?!? Det är ju ändå först på eftermiddagen. Håller tummar och tår för att detta INTE är magsjuka utan bara vanlig magknip.


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Varför blir du så ofta sjuk då du ska till skolan?

2012-03-30 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0