När det känns bättre igen

Igår på eftermiddagen hade jag verkligen en skit dag, som tur blev dagen bättre då anton kom hem och vi stack iväg till Åbo. Idag känns det inte lika jobbigt mera, ida känns det mera stressande att vi verkligen ska hinna med allt dessa 2 veckor innan vi skall vara ut härifårn. Idag har jag tänkt att vi ska föra bilstolen till kyrkäng, det får stå där med vagnen och vänta på bebben (den får nog flytta in till oss sen bara vi har flyttat). Här hemma är den bara ivägen just nu, sen tänkter jag föra ner lite lådor till vår källare, lådorna är packade med kläder och andra lätta saker så jag kan bra bära dom! Vi borde planera in någon dag med anton som vi sen för alla lådorna till förrådet vid radhuset. Sen är det bara att bära in lådorna vartefter, det är ju lyxigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0