Sista lördagen

i denna lägenhet, om prick en vecka skall allt vara städat och fixat nu. Hyresvärden kommer och kollar att allt är ok nångång på lördag morgon om en vecka då alltså ;) Anton är på jobb idag igen så jag har haft en långtråkig och ensam morgon här hemma, men han kommer nog hem så småningom hoppas jag. I eftermiddag skall vi på 40 års kalas, det skall bli riktigt trevligt :) det är min moster och gudmor som fyller. Annors har vi inte några speciella planer för kvällen, funderade lite på om vi skulle flytta lite lådor till radhusets förråd?!? vi ska se vad vi orkar med.

Gud vad meningslöst inlägg, men min hjärna är lite grötig för tillfället. Bebben i magen sparkar omkring som vanligt, tänk bara lite på 8 veckor kvar nu <3 och HUR snabbt går inte de? Jag börjar verkligen bli NERVÖS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0