Sommartid

Har ni kommit ihåg att ställa klockorna en timme framåt idag? Då jag vaknade min vana trogen vid 8 (vintertid) hade min iPhone gjort jobbet åt mej :) Anton hade redan ändrat alla klockor här hemma. Han for just iväg på jobb igen. Igår hade vi drive på hela kvällen. Vi tömde hela vår källare och fyllde förrådet vid radhuset. Super skönt att ha det fixat! Nu är det bara några lådor och möblerna som skall flyttas på själva flytt dagen.

Idag skall det bykas här hemma hos oss, Anton meddelade nämligen att vår bykmaskin och torktumlare kommer att flytta ren på tisdagen. Så de e vad jag skall fixa med nu på förmiddagen. Så att trevlig söndag på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0