stokke stolen

Jag skrev ju förra veckan att vi skulle få köpa den där sitsen för nyfödda till stokkestolen, i rätt färg och allt. Dock kom det fram att jag hade missuppfattat vilken sits det var, det var INTE den som vi trodde. Det var den sitsen om passar till bebisar som redan kan sitta, och den sitsen har redan Antons brors familj. Så den behöver vu ju inte köpa, lite snopet var det ju att inse MEN de positiva är nu att vi inte kommer att behöva köpa en stokke stol före i höst. HURRA en sak mindre att lägga ut pengarna på (shopaholicen i mig gråter lite, men jag påminner den om att vi ju faktiskt har en MASSA annat som måste inhandlas inom snar framtid)


länk

Vi kommer att köpa den limegröna stolen, som jag redan skrev tidigare. Den där baby-plast-delen, som vi kommer att få låna är i svart. Tror att de kommer att se riktigt snyggt ut med vårt svarta matbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0