Verkligen uppe med tuppen

Idag har jag och anton vaknat redan klockan 6 på morgonen. Jag vaknade och var kissnödig, tassade upp på toaletten och hörde hur också anton kom upp tassande. Han skulle kolla om det kommit snö. Efter det gick vi tillbaka till sängen men ingen av oss fick sömn mera, vi låg och mös, kollade på modern family och pratade. Vid 8 gav vi upp, och steg upp och åt frukost istället. Jag tror jag vet 2 som kommer att somna riktigt sött ikväll, säkert innan melodifestivalen ens är slut. Men man vet ju inte. Idag ska vi på båtmässa till åbo med Lelle och Matte, vet nu inte hur intressant jag tycker att det är egentligen men det kan ju vara helt kul med lite annorlunda progra sådär på en lördag. Får se när vi strartar, vi är ju vakna och klara ren ;)


länk

Bebben har också varit mer eller mindre aktiv hela morgonen, han kickar och boxar omkring där inne så man emellanåt får fundera om han försöker komma ut genom magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0