1 siffrigt

Så var den dagen här, då det bara är 9 dagar kvar tills bebbebus  är beräknad. Jag mins dagen då det "bara" var 2 siffrigt kvar till beräknat och nu är det bara 1 siffrigt kvar. Helt otroligt. Nog för att det kan dröja ännu, kanske bebben inte vill komma i maj utan först i juni? Jag hoppas ju på att han skulle komma så smånigom så att han skulle vara äldre vid t.ex. midsommar så att vi kan åka ut till stugan. Men han kommer då han kommer, huvudsaken är att han mår bra. Får se vad rådis säger imorgon, då skall vi dit igen. Nu på slutet får man ju ränna dit mest helatiden känns det som.

Idag har det molat rätt så mycket i magen och ryggen, fick ta paus i tapetrivandet för att jag fick värk i ryggen. Så nu sitter jag i soffan och kollar med ett halvt öga på ishockey (norge-danmark) inte speciellt intressant men helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0