äntligen fredag

Inte för att det är så stor skillnad för mig, jag är ju ledig mer eller mindre helatiden. Men under veckoslutet är Anton hemma <3 Detta veckoslut har han inte ens något jobb inplanerat. Imorgon blir det säkert Åbo, vi skall köpa morsdagspresenter till våra mammor. Min mamma fyller dessutom år på morsdag i år så henne får vi fira dubbelt i söndag.


Annors vet jag inte riktigt vad jag skall berätta för intressant till er. Har inte haft speciellt många sammandragningar i dag, så det är lugnt på den fronten. Anton tror lite att vi kanske kommer att få fira morsdag på BB, men det känns nog inte riktigt så just nu. Men man vet ju aldrig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömm inte att fira dig själv med!!



kanske köpa en blomma eller ngt som mors-dags-present till DIG!

2012-05-11 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0