Beräknat datum - 1 dag

Nu är vi väldigt nära det datum som vi väntat och längtat efter så länge nu, det magiska datumet 24.5.2012. Fast jag vet ju att de flesta förstföderskor får gå över tiden i alla fall några dagar. Men varje dag som går för oss närmare den dagen då vi verkligen skall få träffa lilla bebbe bus. Jag förstår inte hur nära vi verkligen är just nu, känner en våg av nervositet som sköljer genom mig emellaåt. Men mest känner jag ett pirr i magen av längtan. Känns som om jag varit gravid i evigheter, ändå har tiden gått så otroligt snabbt. Konstigt! Hoppas att tiden inte går sååå jätte snabbt nu sen då bebben är ute <3 Gissar på att det kommer att gå hur snabbt som hellst, speciellt de 3 första veckorna som Anton är med här hemma. Skall bli spännande och se om bebben vill komma i maj eller om får en junibebbe istället. Nu skall jag äta frukost och sen se vad jag skall hitta på idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0