Cupcakes och lunch

Nu är cupcakesen på svalning och jag är mätt i magen efter min "lyxiga" lunch.


receptet på dessa muffins/cupcakes lånade jag från denna bakblogg, man blir väldigt inspirerad av att vara inne och läsa och se på alla bilder på en massa super fina kakor och bakelser. Nu skall jag ännu göra en vitchoklad frosting. Låter ju hu gott som hellst.


Dagens lunch blev gröt, måste ju öva på att laga god gröt nu då vi snart skall ha barn. Våra barn kommer att få äta gröt till morognmål och kvällsmål, så därför måste jag ju laga god gröt. Fick en grötkastrull i julklapp och den är helt underbar, man kan laga mjölkbaserad gröt utan att bränna den. Rekomenderar verkligen!


bra,snabbt och billigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0