en kvällspromenad

Det var så skönt i luften nu, friskt och svalt. Så anton föreslog en kvällspromenad och jag var inte sen att hänga på. Har börjat gilla att gå ut och gå igen. NU i vecka 40, knäppt eller vadå? Hur som hellst traskade vi på i en timme. Super skönt. Nu blir det kvällsmat och sen sängen, imorgon tror jag att jag skall åka in till Åbo igen. Cubus hade så bra erbjudande på cardigans så jag tänkte köpa 2 såna. Dessutom får man ju dagen att gå lite snabbare då, börjar klättra på väggarna här hemma så småningom, då jag liksom bara går och väntar. Ett annat allternativ skulle vara att baka något. Nåjo vi ser det imorgon. Mitt i allt är vi på BB också, man vet ju aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0