Ett jobbigt måste

Jag har nu insett (okej har nog vetat det helatiden) att jag måste ha ammningsBHn. Jag HATAR att köpa BHn, har inte köpt en ny BH på flera år. Får min systers gamla, vilket är super. Hon har prima kvalitée krav på sina BHar och får nya rätt så ofta = jag får sådär semi nya rätt så ofta. Tyvärr är ju inte hon i behov av ammningsBHar nu, så det betyder då att jag måste gå till en butik och prova olika modeller. Finns det något värre än att prova BHn? njaa inte enligt mig, alla kläder skall bort och sen hittar jag aldrig nån som passar. Ger H&M en chans och har dom inte tänker jag gå till en riktig underklädesbutik, säga här är jag, mät mig och mina bröst och ge mig en BH som passar. Fast det senare allternativer kostar ju närmare 100€. Det är sjukt, 100€ för en BH! Nåjo man kan ju amma med bikini också, det har jag 2 stycken så jag kan ju alltid ha dessa som reserv. Nu skall jag äta lunch.

Kommentarer
Postat av: Dani

Nej, inte är det så dyrt! Jag har köpt amningsbehåar från Change i Mylly. Typ 30-40 euro för en bh. Det är nog bra att låta nån mäta och hjälpa, det gör så stor skillnad att ha en bh i rätt storlek. Speciellt amningsbehå har jag inte hittat billiga som varit bekväma, stödanda och praktiska.

2012-05-08 @ 17:14:37
URL: http://byggaettbo.blogspot.com
Postat av: Belinda

Tänk på att ta en storlek större än vad som passar.. För sen när du har mjölk behöver du de.. ;)

2012-05-10 @ 09:34:45
Postat av: Malin

Jepp, måste väl släpa iväg mig och göra det bara ;) det är verkligen något som jag inte alls ser framemot :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0