här skall vi sova gott inatt


lite bilder på då anton spikade lister, spika och spika men vad man nu sen skall kalla de?


slutresultatet på listandet, sen fick också sängen flytta in


också spjälsängen flyttade in med oss nu, här sitter blivande pappa och vätar på att bebbebus skall börja sova i sing säng. Laban och Labolina väntar också på att dom skall få något att kolla på.

Jag är super nöjd med hur sovrummet blev, inte så speciellt men ändå fint enligt oss. Hoppas att jag känner mig lika nöjd efter att de andra rummen också blivit klara. Imorgon skall jag börja riva tapeter i blivande bebberummet, sen skall det målas och tapetseras. Men det är ingen panik med det, nu är det viktigaste rummet i alla fall fixat innan bebben kommer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0