inte mycket nytt idag inte

Idag har jag inte något att skriva om, dagen har varit ganska så grå. Anton har jobbat och jag har mest slöat. Vi har ätit mat och kollat på TV/film. Intresseklubben hoppar högt just nu va? Mitt på dagen hade jag väldigt många sammandragningar men nu är det lugnt igen. Dom gjorde inte ont på det sättet men kändes mera än tidigare, det är väl ett tecken på att något håller på att börja hända. Hoppas på det i alla fall, inte kanske imorogn men om en liten vecka eller så.

Just nu håller anton på och slipar väggen i sovrummet, sen skall det spacklas ännu en gång. Efter det tror jag att vi bänkar oss i soffan och kollar på lite ishockey, ikväll hejar vi på sverige eftersom finland inte spelar någon match idag.

Idag märkte jag också att bebben nog sjunkit ner rejält, då jag står upp så blir det tomt i övre delen av magen <3 får se vad läkaren säger på tisdag. Då är det dags för en sista läkarundersökning innan förlossningen, vet inte riktigt exakt vad som skall undersökas men det klarnar säkert.

Det var väldigt trögt med blogginlägg idag, men vissa dagar blir väl bara så. Hoppas på en bättre bloggdag imorogn. Även då kommer anton att vara på jobb på förmiddagen men sen kankse vi hittar på något. Det har ju lovats väldigt fint väder till morgondagen, hoppas att det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Dani

På sista läkarkollen brukar läkaren kolla hur mycket av livmodertappen som är kvar och och man börjat öppna sig. Så det brukar vara spännande för man vill ju gärna veta om något börjar vara på gång ;)

2012-05-05 @ 21:16:58
URL: http://byggaettbo.blogspot.com
Postat av: Belinda

låter som om han förhoppningsvis int tänker stanna där inne i ca 5 veckor till.. :)

2012-05-06 @ 07:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0