Morsdagen till ära

Innan vi åkte iväg till kyrkäng så badade vi bastu (det sägs ju att de kän sätta igång förlossningen, inte för att jag stressar eller nåt men skulle minsan inte ha något emot att träffa lillkillen snart), för att vara rena och fräscha inför dagen. Efter bastubadet tyckte jag i någon svag sekund att jag skulle passa på och lacka naglarna. Smart att göra det innan håret är torkat och ansiktet sminkat. Som tur har jag min älskling som hjälpte mig med detta, han fönade mitt hår så länge som jag sminkade mig. Hur bra är inte det? snacka om multitasking. Sen var det bara att ge sig iväg för att käka super god morsdagsmiddag. Sen vidare till mommo och moffa och träffa alla släktingar. Trevligt trevligt, nu just håller anton på att spika fast listerna i sovrummet och sen kan vi äntligen flytta in dit.

det blev gröna naglar, färgen är inte helt rättvis på bilden

 

dagens mage i vecka 38+3

 

hade vi inte fina placeringskort på morsdagsmiddagen? För er som inte ser det kan jag berätta att det var grodor, som man kunde leka med. Anton tyckte att det var jätte kul ;)

 

Har fått rätt så många grattis hälsningar på morsdagen också jag, vilket är väldigt roligt! Det känns ju lite som att tjuvstarta men samtidigt så är det väldigt trevligt. I nästa år vid morsdag har vi en nästan 1 år gammal kille här med oss. Det längtar jag efter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0