och så var det tisdag

Vi blev och kollade på en film som kom från tvn igår kväll, vilket ledde till att vi kom i säng först vid halv2! Jag har ju kunnat sova längre nu på morgonen men anton hade ju väckning som vanligt idag. Jag sov ända till halv 10 idag, vilket är ganska så länge för att vara jag i dagens läge. Just efter att jag vaknat ringde anton, han var lite besviken för han skall till Korpo och jobba nästa veckas onsdag ->. Alltså dagen innan bebbebus är beräknad och framåt, inte så värst lägligt direkt men vad gör man?

Så kära bebbe, för att underlätta lite för din mamma och pappa tycker jag att du skulle kunna börja fundera på att komma ut <3 sitter nu och äter ananas till frukost, det sägs ju att de kan sätta igång värkar, så försöka kan man ju alltid :p sen blir det dags att riva tapeter kanske också det kan sätta igång något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0