Slutet av dagen

Vi kom just in från en liten promenad, vi hade inget för oss så jag föreslog att vi skulle gå ut och gå. Det är inte speciellt nöjesrikt att gå ut och gå som höggravid, men det är ju bra att röra på sig. Blir så otroligt kissnödig helatiden då jag går bara, vilket är lite jobbigt. Några sammandragningar fick jag också, har också haft några tidigare idag och igår. Men det är väl förvärkar eller vad det heter och hör till. Känns riktigt bra att jag också börjat få lite, nu känns det mera verkligt att förlossningen kan starta inom några veckor.


Vi hissade vimpeln i korpo


super gott med tjuvstart på sommarmaten


sen tog vi båten och åkte iväg på en 1:a maj picknick


super lyckad picknick faktiskt, förutom att mjöden var köpt. Inte lika god som mammas men helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0