Snart är det slut

Känns väldigt konstigt att skriva detta, men snart kommer jag inte att blogga på denna blogg mera. Dethär var min graviditetsblogg, alltså kommer jag att byta tillbaka till min gamla blogg minheltvanligavardag sen då bebben är född. Ännu fortsätter jag ju att skriva i denna blogg, skriver hit ända tills bebben är ute. Sen byter det. Men jag tänkte meddela det till er alla nu så att ni kan börja följa min nya blogg på bloglovin redan nu. Funderar på om jag skulle göra något med denna graviditetsblogg. Det är ju ett super fint minne från denna graviditet och dessutom vill jag spara den så att grodan kan läsa om det sen då han blir äldre.

Idag har jag bråkat mycket med bloggdesignen på min gamla blogg, försökt få den att likna denna blogg eftersom jag gillat designen på denna. Lyckades helt okej med det tillslut, efter många om och men.



men visst fortätter ni att följa mej och min vardag i den andra bloggen sen? har ändå ganksa så många läsare varje dag och det skulle kännas trist om ni inte följde med. Men som sagt ännu nån vecka håller jag till här.

Kommentarer
Postat av: ronja

följer me :))

2012-05-09 @ 20:11:10
Postat av: Hebbinen

Jag kommer oxå att följa med :)

2012-05-09 @ 23:08:15
Postat av: Belinda

De e klart man hänger me å ser hur ni har de! :)

2012-05-10 @ 09:31:42
Postat av: Malin

Kul kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0