Tack kära FB vänner

Oftast blir jag sur då folk på facebook skriver om hur dom är flitiga och gör skoluppgifter. Men idag blev jag inspirerad och fick tummen ur och gjorde en uppgift. Skrev en uppsats på 2000 ord om kulturell hållbarhet. Det var väldans tråkigt, men skönt att få det gjort. Nu är det en uppgift mindre att fixa nån annan dag. Men glöden tog slut efter att jag pressat dit 2000 ord, så idag lär jag inte göra mer uppgifter. Nu skall jag kolla på lyxfällan som kommer på TV och sen skall jag börja laga middag. Idag blir det då knack-korvsoppa.


Ikväll tror jag att svärfar skall komma och tapetsera vårt sovrum :) Skulle vara super skönt att i alla fall ha det rummet klart innan bebbebus tittar ut. Eftersom vi har alla våra kläder i skåpen i sovrummet dras en massa damm och smuts omkring i resten av hemmet. Vi borde också beställa bebberums tapeten, så att vi har den sen så att vi kanske också skulle få det rummet klart innan bebben kommer. Men vi får se vad vi hinner med, som med allt annat så försöker vi att inte ta någon stredss över det.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt att få i ordning i sovrummet :)



SV; Jaa nu är det riktigt nära, och bebis får gärna titta ut nu någon dag ;) Jag har sammandragningar när jag anstränger mig, och mycket tryck nedåt. Så det är väldigt spännande!

2012-05-09 @ 13:36:22
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0