tillbaka från rådis

Jahap då har vi alltså varit där för sista gången denna gravidiet, känns trist. Gillar verkligen min rådistant, hon är så lugn och bra och samtidigt humoristisk. Allt såg bra ut, som vanligt :) Rådistanten blev nästan lite irriterad för att hon inte hittade något "fel" på mig. Jag mår lite för bra för att vara såhärpass höggravid. Men jag får väl känna mig lyckligt lottad som ändå fått en relativt enkel graviditet, om man bortser från all vätska som jag samlat på mig. Fast också det hade blivit bättre nu då det inte är så varmt, hade t.om. gått ner 75g. Hahaha hård bantning på G ;) Fick inte remissen idag utan rådistanten kommer att ringa mig på måndag (om jag då inte har fått någon bebis ännu) och prata lite och sen skriver hon remissen. Hon trodde att jag skulle få tid till TYKS för undersökning i mitten på nästa vecka, typ onsdag. Och om dom inte lägger igång det gå gör dom det följande dag. Alltså borde vi om ca en vecka ha vår bebbe här med oss utanför magen <3 Så en sista vecka skall jag väl stå ut, hoppas ju ännu på att det skall starta av sig självt men tänker börja ställa in mig på att det antagligen blir en igångsättnign. Hur som hellst känns det super skönt att veta att det inte är länge kvar nu mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0