Torsdagen såhär långt

Så har halva dagen nästan gått, har haft duktiga svärfar här och tapetserat så nu är alla väggar klara. Själv har jag varit duktig och plockat om lite i köksskåpen, och städat lite smått. Så har jag inte hela lägenheten att städa imorgon. Håller tummar föra att sovrummet blir helt klart idag, det tar tydligen inte så länge att slå laminatgolv så bara anton hinner ikväll så skulle dom fixa de. Jeee då får vi flytta tillbaka till sovrummet och flytta in spjälsängen <3 mysigt bara värre.

Annors händer det inte mycket nytt här hemma, sammandragningar lite helatiden men de gör inte ont. Så det är väl lugna puckar ännu. Antar nog att vi får lov att snällt traska till rådis nästa onsdag igen. I söndag är det i alla fall sista morsdagen som jag inte firas! Det känns ju lite coolt, nästa morsdag skall jag också firas för då är ju jag också en mamma. Har lite svårt att föreställa mig att jag faktiskt skall bli en mamma, jag skall inte bara få en bebbe utan jag skall dessutom bli bebbens mamma <3


Kommentarer
Postat av: ica

Mina vänner har alltod firat morsdag trots att de "bara" varit gravida,de menar att man är mamma oavsäty var man har barnet i fråga. Så jag tycker nog du ksn fira morsdag som mamma redan i år!!



Grattis på DIN fötsta morsdag!!

2012-05-10 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0