välkommen till sjukstugan

Vaknade inatt av att jag mådde riktigt illa och hade ont i magen, steg upp tog vårt "spy ämbar" och gick till soffan. Sen dess har jag luggit här, har inte spytt men mår inte bra heller. Har sovit hela förmiddagen och känner mig fortfarande grötig i huvudet. Anton var så snäll i morse att han hämtade hem lite jaffa och isglass, det är det som fungerar på mig då jag mår illa. Har ätit några tuc kex och druckit lite jaffa idag. Massa vatten också för att rena kroppen från bobbor. Så här har ni mig idag, lär inte hända så mycket mera spännande. Hoppas på att jag skulle börja må bättre snart i alla fall.


På vardagsrumsbordet idag


räddarna i nöden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0