o vad skall jag göra ida då?

hemma från skolan igen, idag är vädret verkligen bedrövligt. REGN! i norra finalnd kommer de snö o här regnar de. Vi vill minsan också få lite snö o lite julstämning. Man blir ju så deppig av regnet o av hösten nu skulle de behöva komma lite snö så att de skulle bli lite ljusare också. I helgen är det lilla jul, tänk lilla jul o de ha inte kommi så mycke som en snöflinga ifjol var det massor med snö ren men inte i år inte.. I nästa år e de säkert igen massa snö så att de inte går att gå ut o gå med vagnen. De e minsan fröken positiv som sitter framför datorn..


ge mig snö nu!! bild från vintern 2010

Har inga planer för vad ja ska göra ida, tror att ja bara ska slappa. Kanske göra lite skoluppgifter? eller städa? eller bara kolla på TV. Vi får se, anton är ju på jobb till 16 o sen ska han på FBK övning. Så ja e själv hela dan. Jag får inte fara till åbo för ja har inga pengar, fast en julklapp till anton borde ja hitta. En billig för vi bestämde att vi köper någo gemensamt ist som vi båda vill ha.. typ en TV eller en soffa eller ja ni fattar :) nej nu ska ja sova en stund tror jag, har börjat få jätte ont i ryggslutet och känner mig trött i ryggen. Så de e väl bara att vila så de ska bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0