för pengarna köpte jag

Fick några platta paket i söndast, tänkte att jag vill köpa något konktet för pengarna. Så att de inte går till de tråkiga vardagliga typ mat eller bensin ;) så idag unnade jag mig 2 nya muminmuggar och 2paket med muminskedar. (t-skedar alltså) resten av pengarna går till en skötväska. Emmaljunga skötväska som matchar till vagnen. Måste bara få anton övertalad att komma med, vi kanske kan kolla på en sitter samtidigt?!? två flugor i en smäll liksom.


länk


länk


länk


länk

Är super nöjd med mina inköp, lite typiskt att jag just packat ner alla mumin saker men jag har ännu mina vanliga teema muggar framme så dom här muminmuggarna får helt enkelt hänga med dom ;)

sen ännu en bild på skötväskan


länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0