Så var tiden bokad

På torsdagen skall vi infinna oss på TYKS för undersökning. Blev riktigt positivt överraskad då jag ringde mödrapolin och hon kunde betjäna mig på svenska :) tummen upp för det! Fick hjärnsläpp då jag skulle ge min telefonnummer, kom inte ihåg någon annans telefonnummer än mammas, men som tur såg hon min nummer så hon fick den i alla fall. Lite pinsamt kankse?!? Tandläkaren hann jag ju inte ringa idag heller, eftesom jag inte ville boka in någon tid dit som sen skulle krocka med tyks besöket. Så dit får jag ringa imrn istället, det känns inget i tanden nu heller så det är nog inte så akut som jag först trodde på fredagen. Skönt! Så nu får vi börja vänta på torsdagen och se vad dom säger då, rådistanten trodde ju att om dom inte lägger igång mig samma dag som undersökningen så gör dom det dagen efter, alltså nudå på fredagen. Har nu ställt in mig på att dom kommer att få lägga igång mig, så jag skulle bli väldigt överraskad om något skulle börja hända av sig själv. Bebbenn har ju några dagar på sig ännu, så vi får se. Men till helgen borde han alltså vara ute <3 det känns väldigt konstigt att tänka så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0