Inte mycket nytt under solen

Har inte haft något att blogga om idag ännu, är ledig (ovanligt eller hur?). Igår var vi till mamma på kvällen och hämtade lite barnböcker och andra saker som var mina, typ gamla skolmappar och sånt. Nu har jag gått igenom allt detta, mappat alla prov från högstadiet och slängt en massa onödiga papper. Typ studieguiden 2007 och annat uppdaterat ;) sparade dock alla roligheter, lappar och dagboks kalendrar. Gud vilka problem jag hade i högstadiet ;) Det var nog inte någon lätt tid inte, fast med facit på hand har ju livet blivit riktigt bra i alla fall. Nuförtiden skriver jag ju inte dagbok mera, bloggar i stället. På gott och på ont kanske?!? Men det känns bra för mig och så länge som det gör det så tänker jag fortsätta. Det kan hända att det ändrar efter att bebben kommer, då kanske jag vill vara mer privat? Men det får vi se sen, jag tror i alla fall inte att jag har lika mycket tid och energi att lägga på bloggen. Men också det får väl framtiden utvisa.

Igår belv det inget bullbak, istället frostade jag av frysen. Så nu står den avstängd och tom här i köket. Det var minsan ett projekt det också. Där var mera is än något annat i den frysen, och det kom säkert 5 liter vatten därifrån. Men skönt att få det ur världen. En sak mindre att städa sen. Fast snart har jag gjort så mycket här att jag inte har något att städa sen då vi verkligen flyttar ut. Inte mig emot, eftersom jag gärna sparar krafterna till att packa upp alla lådor i stället. Vi har bara lite på en vecka kvar i denna lägenhet nu, det känns skönt. Det blir liksom ett perfekt att avsluta en period i vår liv. Liksom sätta punkt för det och börja ett nytt liv med oskrivna blad. Vi har ingen aning om HUR livet i radhuset kommer att bli. Men det är så otroligt spännande :)

NU tänkte jag baka bullar, om dom blir bra kanske vi bjuder dom till nån?!? Typ int vet jag vem men alltid hittar man väl nån som gillar bulla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0