4 år idag

Idag har jag och anton varit tillsammans i 4 år. Mycket har hänt under dessa fyra år. Tänkte knopa ihop ett inlägg med bilder på vad vi gjort under våra år tillsammans <3
här kommer första året:


vi blev alltså ett par den 22.12.2007

Innan det hade vi chattad och skickat meddelanden, till och med umgåtts lite. Men kvällen då vi blev tillsammans var den kvällen som vi pussades för första gången, med en kompis i baksätet på bilen X) vi kände inte varandra nämnvärt, inte alls egentligen men vi har lärt känna varandra vart efter. Det var kanske inte kärlek vid första ögonkastet men kanske vid andra eller tredje ;) vi blev mer och mer kära för varje dag som gick <3


i februari firade vi min födelsedag, jag blev 17 år och tyckte då att jag var jätte gammal och mogen ;)

Det var anton som ordnade min fest, vi firade den med alla mina kompisar + massa folk till i FBK huset här i pargas, det var min roligaste födelsedag hittills! Alla hade roligt och jag njöt av att få vara kvällens medelpunkt och prinsessa ;)


anton var i milin och jag spelade teater :)


anton visade mig korpo, ja hade aldrig varit så lång ut i skärgården innan.


Jag var och hälsa på anton till drakan


vi var också och hälsa på antons moster i sverige


sverige


på hösten introduserades anton till min familj uppe i jeppis, här med systrana v&v


vi bakade peppisar


och vår ettårsdag firade vi i vanda på hotel FLAMINGO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0