en snabb liten uppdate!

dagen ida har gått förbi hur snabbt som hellst. På fömiddagen har jag och karin varit och handlat, försökt få ihop allt som vi behöver till kvällen. Till och med raketer och sprakastickor har vi fixat. I år då jag inte är full ska ja passa på att fota mycket ist. Så dom fotona dyker väl upp här i någo skede. Far till österbotten imrn så de kan hända att det bara blir mobilblogg men vi ska se. Beror på med vilket tåg jag far..


Nu vill jag iaf önska er alla ett riktigt gott nytt år 2012, glöm allt gammal groll från detta år och blicka framåt. Det tänker jag iaf göra. Tänk år 2012 kommer att bli året då jag och anton blir föräldrar, de ni! kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0