ensam i soffan

stackars anton, han har jobbat hur länge som hellst! både igår och idag, han är inte ens hemma ännu. Jag sitter och väntar på honom så att vi i alla fall ska hinna ses i 5 min innan han somnar igen. Sådant är väl ett förhållande med en pojkvän som har egen firma och som allid är på dejour för något, för fastigheter, för elverket eller för brandkåren. Men han brinner för det, jag försöker att inte klaga. Ibland är det jobbigt, att han helt försvinner för flera timmar. Samtidigt är han så söt, ida skickade han ett sms där han skrev "jag blir nog sen ida så du vet men ja ha tjäna in emmaljungan me alla extra grejjer" han ger med sig av vad han tjänar, eftersom jag är lika fattig som andra studerande kan jag inte vara nog tacksam över att anton hjälper mig <3 för mig är inte äkta kärlek de att man köper saker till varandra men äkta kärlek är att sträcka ut en hjälpande han och inte mäta ekonomin med millimeter måttband. VI trivs med våran sittuation! nu ska ja hålla tummarna för att det inte börjar blåsa mera så att de kanske så småningom skulle få ordning på allt de kaos som DAGMAR har ställt till med.


älskar dej anton! mer och mer för varje dag som går <3
(fast de på bilden inte ser ut som att vi är sådär super kära ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0