FÖRSTA snön

NU snöar det misan, äntligen!! nu har man iaf sett lite snö innan de blir jul.. de e inte kallt o snön till och med låter våt MEN de e SNÖ! ikväll har jag då bakat våra kära pepparkakor. Duktig var jag och bakade 2 plattor, de e en sak som är annorlunda sen jag blev gravid, jag orkar minsan inte alls med samma saker mera. Jag bakade på arbetsbänken och de betydde att jag måste stå, vilket betydde att jag snabbt blev trött.. Men med några pauser så gick det bra :) sen kom också karin som sällskap, vi snackade en massa o sen satte vi oss och kollade på finlandssvenska bloggalan, jag hade till och med röstat, men tyvärr vann inte hon som jag röstade på. Men en annan favorit van istället och hon är minsan värd det! jag läser båda bloggarna dagligen så de var kul att de båda var nominerade och att den ena van :) grattis till det!

Efter det började jag och karin o kolla på sunes jul, de e en av mina absoluta favoriter :) karin gick hem i snön för ett tag sedan men jag sitter fortfarande o kollar lite sune. Ja skall vänta tills vårt adventsljus brunnit förbi 5an, de e så tjockt ljus att det inte vill hinna brinna klart.. Ida har jag nu iaf fått det ner till 4an.. så en stund är det kvar ännu :) gonatt på er! imrn firar vi självständighetsdagen här i finland, då ska vi på middag :)

Kommentarer
Postat av: Gudmormor

Hej sötis!



Tänk vad tiden går - snart är du halvvägs! Har gått en tid (vecka?) sen jag kikade in. Super stressigt på jobbet. Jobbar typ 6 dagar i veckan. Och så studier på det. M sover med mina tröjor... Huhuh...



Anyway så tänkte jag tipsa vagn att kolla i Stockholm. Superfin om man vill ha klassisk variant. Titta här: http://www.kronan.com/sv/Barnvagn



puss&kram

2011-12-06 @ 08:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0