Forts. 3

Och nu är vi framme vid år 2011.


vi flyttade i mellandagarna, hit som vi bor nu och snart ska vi flytta igen


guddottern + bror växer så de knakar <3


vi firade min 20års dag

jag gav upp och flyttade hem från jeppis, hem till anton och fick mitt liv tillbaka :) fast jag ibland kan ångra det lite så måste jag säga att jag ändå är nöjd. Med facit på handen var det ett rätt val :)


jag anton o julli var till sverige


midsommaren firades i goda vännerslag i kyrkäng och korpo



hela familjen firade pappa i turkiet


fonräldarna firades på vår balkong


antons födis firades i korpo med kräftskiva, de e också nu som pyret i magen börjar växa <3


tadaaa <3


bullen i ugnen <3


magen växer


vi var på idol med karin o kim

och nu sitter jag här, med 4 underbara år bakom mig och förhoppningsvis en massa fina år framför. Det största äventyret har just börjat och om ett halvt år sitter jag här med vårt egna barn, ett barn som kom till oss utan att vi planerade de, ett barn som verkligen är älskat och ett barn som är gjort att tvätt äkta kärlek <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0